10. 8. 2007

Diskuse ke kapitole dvacet tři - Malfoyův zámeček

Přečetli jste si kapitolu dvacet tři? Co si o ní myslíte?

Vaše názory pište sem :-)

Pozor, diskuse může a pravděpodobně i bude obsahovat spoilery!

269 komentářů:

V.A. řekl(a)...

Paneboze, co se to tu stalo? Clovek tu par dni neni a pak vubec nevi, co se deje!!!

Anonymní řekl(a)...

Tahle kapitola byla obsahově zatím asi nejhorší :(

Anonymní řekl(a)...

good kapitola...Chudák Dobby ..ten to schytal :-(..7.díl jsem si už celej přečetl od Fénixů a to jsem tvůj fanda od 1.kapitoli...od tedka si budu jen čekat na další tvoje nové kapitoli,zasílané mailem....

Anonymní řekl(a)...

A když už jsme u toho, nechápu proč v tomhle díle zatím dávají tak málo protoru nejzajímavější postavě Snapeovi

Anonymní řekl(a)...

Ta záchrana , to bylo...no řekněme trochu ve stylu akčních hrdinů .sami a zranění proti ozbrojeným jednotkám.Ne ne tohle bylo ..divný

Anonymní řekl(a)...

No kapitola to opet byla drsna... Docela me prekvapilo, jak rychle odesel ze sceny Cervicek. Ten, ktery tohle vsechno vlasne zavinil, kdyz si to clovek tak prebere od zacatku...

Anonymní řekl(a)...

Harry Potter = Bruce Williš s hůlkou. Lidi, máte rádi Harryho jako postavu?

Nick Flyer řekl(a)...

Co to je s tím webem? jsem slyšel něco o právnících ale mohl bys někde napsat vysvětlení i pro nás nezasvěcené?

Anonymní řekl(a)...

Jo, jo Snape tu chybi. Asi to bude bomba, a to mozna i atomova az ho odhali v tej kapitole 30 neco...

Anonymní řekl(a)...

Teda dost dobře si nedovedu představit, jak vpadli Harry s Ronem do tý přijímací místnosti s jednou hůlkou a všechny přeprali :o)) Nebo teď mě napadá.. Lucius měl hůlku? Vlastně asi ne, co? Ji má Voldemort..

Anonymní řekl(a)...

A nemá teď náhodou Ron Bellatrixinu hůlku? Musím si to přečíst znova...

Anonymní řekl(a)...

Mě se moc nelíbil ten koec byl takový zrychlený.... Ale opět nezaměnitelný překlad našeho překladete Velkého sedmy...:)
Díky, bylo to super...

Anonymní řekl(a)...

Jo, ale zajímalo by mě pak jak udělají ten zank relivie smrti on ho sice popisuje, ale dá se to udělat různě...:)

HP7 CZ řekl(a)...

nick-video: vrať se na úvodní stránku, tam vysvětlení najdeš :-)

Anonymní řekl(a)...

Petul: Taky si to neumím představit a nejen to...tenhle díl se mi zdá divnej celej >.< myslí si snad Rowla, že vyvraždění většiny postav dosáhne většího uznání? Fakt, nechápu...

Anonymní řekl(a)...

Nikdy jsem neměl rád ty čisté a bezchybné. tzn. Ani HP, ale psát tu , kdo je mým vzorem je zbytečné , myslím, že je to oblíbenec asi většiny sedmožroutů,Potterožroutů.

Anonymní řekl(a)...

ako sa dá prosím prečítať tá kapitola?

Anonymní řekl(a)...

anonym 20:28 napiš mi na email V.ciko@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Aha..veroni6 máš to tam 2x

Anonymní řekl(a)...

Taky by mě moc zajímalo, kde si jí můžu přečíst. Napište to sem prosím někdo díky Dreiwer.

Anonymní řekl(a)...

Shadow: promiň, už mám tolik pomocníků, že se sám pletu pod nohy :D
jdu obsluhovat jen email

Anonymní řekl(a)...

To je v pytli.. :DD Diskuze ke 23 a zas jsou tu samý žádosti :)))

Anonymní řekl(a)...

Někdo přece umřít musí vždyť je to boj se zlem ne a pak Harry má přece obrovský štěstí už od prvního dílu tak proč by nemohl přemoct čtyři smrtijedy když mu kamarádi pomůžou.

Anonymní řekl(a)...

Chudáček Dobby..nemůžu si pomoct,ale ta filmová postavička mě vždy rozesměje-to ho fakt dělali podle toho politika?
Dočetla jsem knížku před dvěma dny a teď se chystám si to v klidu přečíst znova,aby se mi to trochu "usadilo"..Docela mě opět dostala Bellatrix a Luna(pardon,pane Medku,já tu Lenku nějak nemůžu..taky nechápu proč jméno jako Weasley je pro české děti jazykově schůdnější,než Lovegood..)
Mimochodem-nezavřou nás?No,protože my tu knížku ČTEME a už jen to,že tomu třeba rozumíme anglicky a dovolíme si názor říct česky je vlastně neoprávněné rozšiřování..

Anonymní řekl(a)...

Já vůbec nevim co si o tomhle díle mám myslet (a tim myslim celý Deathly hallows)...
Je to divný, mám přečtených 23. kapitol a pořád z toho mám smíšený pocity :-D
Elanne

Anonymní řekl(a)...

Anonyme 20:421 jo všechny nás vystopují pomocí IP adres, budou sledovat, fotit a odposlouchávat nás dokud nebudou mít pádný důkaz o našem rozšiřování dostupného materiálu, pak naběhne gestapo k našim domům, vyděsí kočky a ubohé staré sousedky. Všechno bude sledovat televize a my budem s černými brýlemi říkat něco jako "no komnet.." než nás zavřou do kobek

jirina řekl(a)...

Ahoj lidi,triadvacitka super...jen ten abstak tuka na dvere...nevite bude dneska 24?Ale i kdyby ne, na preklad od Radka si pockam treba i 2 dny.Jen doufam,ze nam nezatrhnou i tohle.

Anonymní řekl(a)...

Super sejdeme se v cele.

Anonymní řekl(a)...

spíš v Azkabanu... :-))
Elanne

ANYE řekl(a)...

HEJ LIDI NESTÁHL NĚKDO NÁHODOU KAPITOLY 21. - 23. BO MĚ SE NĚJAK NEUAAZUJO A CHCI SI JE PŘEČÍST!!! PROSÍM

Anonymní řekl(a)...

No s mozkomorama v zádech bych se moc nesmála.

jirina řekl(a)...

myslim ze presne proto,ze je ten preklad tak kvalitni,tak se jim to nelibi...to by byla bobma,kdyby i medek mel nektery Radkovo novotvary napr.:Modlorozeni nebo Lzivot A.B.:-)

Anonymní řekl(a)...

Fakt je že Sedma má jedinečné slovní obraty :D

Anonymní řekl(a)...

Zajímalo by mě proč se Belatrix tak vyděsila když uviděla ten meč, myslíte že to znamená, že ví o viteálech?

Anonymní řekl(a)...

kdyztak jsem myslel tu 23.kapitolu (zdenek.Jerry...) A LIDI MATE PRAVDU...SEDMA JE PROSTĚ !!!BEST!!! TOHLE MEDEK NEDÁ.

Anonymní řekl(a)...

Bellatrix se tak vyděsila, protože přítomnost meče znamenala, že se jí někdo vloupal do trezoru, ne?

HP7 CZ řekl(a)...

Pozor, Lživot *není* můj novotvar :-) Lživot padl v diskusi pod jednou z kapitol a já jsem ho převzal, protože se mi líbí :)

jarka řekl(a)...

anonymní20:54 myslim,že o nich nevěděla,ale Voldemort jí poručil,aby ho u sebe schovala a ona to nesplnila.Asi proto se tak vyděsila

Anonymní řekl(a)...

No dobře ale proč by pak měla strach z Voldemorta?

Anonymní řekl(a)...

Ale ti MUDLOROZENÍ jsou dokonalí....líp to přeložit prostě nejde..nebo jsem si na to zvykl

Anonymní řekl(a)...

Sedmo co tu děláš, jaktože nepřekládáš? :) Já tě varuju, za chvíli mě máš na svědomí :))

Anonymní řekl(a)...

jj taky si myslim, podle me ji to dal voldy a tim at to da k sobe do trezoru,ze je dulezity aby se k tomu nikdo nedostal, ale o vitealu podle me nerekl nikomu a myslim ze si mysli ze o tom harry nema poneti!!

Anonymní řekl(a)...

Taky si myslím že o tom Voldemort neví jinak by se choval jinak.

jarka řekl(a)...

ani Voldemort neví,že meč v Brumbálově pracovně byl falešnej.Přikázal jí ho schovat u sebe a ona si myslela,že to nesplnila.Pak by asi měla mít důvod být hodně vyděšená

Anonymní řekl(a)...

Nesázela bych na to že Voldy si myslí, že Potter nemá o viteálech ponětí, Nezapomínejte že několik viteálů už bylo zničeno a to Voldy musel cítit ne? Nebo aspoň já bych cítila kdyby mi někro rval duši :D

Anonymní řekl(a)...

To dává smysl zdálo se mi divný že by jí o viteálech Voldemort řekl i když je jeho nejvěrnější.

Anonymní řekl(a)...

Ty jo tak mě se teda tato kapitolka moc líbila a óóó náš Velký Sedmý to překládá jako Bůh ;))))) - zaplat pánbůh, že je tak dobrej - a propos kdypak bude další kapitolka :)

Anonymní řekl(a)...

docela se tesim na dalsi kapitolu, zajimalo by me kam se to dostali... doufam ze to bude v poho. ale na druhou stranu me prijde take divne ze se jim uz zase podarilo tak hladce uplachnout, uz se to stava pravidlem!! cekala sem ze ted bude trvat dyl nez jen jednu kapitolu nez zase uniknou

jarka řekl(a)...

Tak to určitě tuší.Myslim,že věděl,že o nich ví i Brumbál a asi mu je jasný,že tím pádem to ví i Harry.Jen asi neví,že Brumbál udělal různá opatření před smrtí viz výměna meče

Anonymní řekl(a)...

anonyme z 20:54, ja si myslim, ze ji Voldemort dal jeste neco - treba viteal a dal ji to at to da taky do trezoru. A ona ma strach, ze to taky vzali, pac si mysli, ze se ji vloupali do trezoru.... Kacka

Anonymní řekl(a)...

Počkej stou duší to už někde bylo Brumbál přece říkal Harrymu že když si Voldemort roztrhal duši přestal mít nad ní kontrolu jako že ji zmrzačil a nebyla schopná vnímat ostatní části.

jarka řekl(a)...

kačka:nevím,mě se nechce věřit,že by o viteálech komukoliv řekl

Anonymní řekl(a)...

to shadow: brumbal prece harrymu rikal ze je dost mozne ze je voldemortova duse uz tak moc rozpolcena ze uz mozna ani neciti dyz nejakou cast nekdo znici-sest vitealu uz je opravdu hodne!!

Anonymní řekl(a)...

odesláno Jeremy

Anonymní řekl(a)...

Sedmův překlad je opět parádní, kapitola se mi libí a myslím, že Belatrix má možná v trezoru i nějaký viteal, když se tak vyděsila a ptala se co ještě tam vzali, no už se moc těším na 24. Jo a Herry taky neni můj kůň, skoro vždycky to za něj vyřeší někdo jiný, no ale je to hlavní postava tak ho mějme rádi. Jo a Dobyho NÉ, toho mám moc ráda, je moc hodnej,úplně jako čiko, že nám rozesílá další kapitoly :-))))))).Tak díííík a těším se na další kapitolu a všechny zdravím Irena.

Anonymní řekl(a)...

Pánbuh ti to zaplať Shadow!

Anonymní řekl(a)...

Dreiwer a Katalunja máte to ve schránkách

jarka řekl(a)...

kdo chcete poslat kapitoly udělejte to zde:http://sedmozrouti.blog.cz/0708/letaxova-sit

Anonymní řekl(a)...

Jarka: lidi kterým odešlu kapitolu(y) přeposílám Čikovi, a ten je přidá do letaxové sítě, jde to i takhle krkolomně, ale jde to ;)

jarka řekl(a)...

shadow:já vím,doteď jsem je hlídala na jiným blogu.Ale tam už na ně čekají,drží hlídky,tak aby v tom už nebyl takovej zmatek

Izzy řekl(a)...

Ahoj, jsm na mrtvici, přijela jsem z Malorky a vše je fuč. Skončila jsem u kapitoly 11, můžete mi někdo pomoct? Mám Potter absťák :-(

jarka řekl(a)...

a taky aby sem chodili lidi co už 23 četli,aby jsme je nepřipravili o zážitek

Anonymní řekl(a)...

jěště sem se tam nedostal

Anonymní řekl(a)...

Naprosto souhlasim s Jarkou. Hlavne at nam tu nikdo nenadava, ze sem pisem spoilery..., tady se diskutuje nad jiz prectenou kapitolou... Juuuu :o)

jarka řekl(a)...

ivi:na to jsme se těšili,až budeme moci pokecat o 23

Anonymní řekl(a)...

Jarka, Ivi, ale pořád se o něm tak nějak nediskutuje :)

jarka řekl(a)...

No skončili jsme u Belatrix a to jsme myslím vyřešili.Mě by zajímalo,když Rowla inzerovala,že nechá zemřít 2 postavy blízké HP jestli už jí Hedvika a Dobby stačí

Anonymní řekl(a)...

No ja ted musim vyresit jeden pracovni problemek uaaaa ,a pak diskutovat rada budu... Hodne veci me na te kapitole zarazilo...

Viz co uz jsem psala o Cervickovi to byl kalup, ta jeho smrt!!!

Anonymní řekl(a)...

Tak nevim nevim jestli byla Hedwika tak blízká, nad její smrtí se moc nepozastavoval, jenom se mu "sevřel žaludek"

Anonymní řekl(a)...

Tak já bych tedy taky měla jednu poznámku - otázku: proč se tahle kapitola jmenuje Malfoyův zámeček? Vyvolává to lehký úsměv ve tváři a mám pocit, že člověk by se k Malfoyům spíš bál. Chtělo by to něco hrozivějšího, jako: Sídlo Malfoyových. To jen tak na o kraj.

Poradkyně

Anonymní řekl(a)...

Libore o kapitoly si piš raději Čikovi, Voldemortce, nebo těmhle strážným andělům, Velký Sedma překládá

Anonymní řekl(a)...

Shadow: No, to mě taky dost zarazilo jak to s tou Hedwikou jen tak přešel :(

jarka řekl(a)...

shadow:ona ho ta Rowla už v těch posledních dílech udělala nějak chladnýho.Nevím,mám doma taky puberťáka a nezdá se mi,že by tohle mělo něco společnýho s pubertou.Viz jak přemýšlel o Lenky otci atd.

Anonymní řekl(a)...

Poradkyně - není všechno zlato co se třpytí a není všechno tak sladké jak se na první pohled zdá, Malfojův zámeček si klidně přelož jak Sídlo smrtijedů, mezi ty výrazy můžeš dát klidně rovnítko...

Anonymní řekl(a)...

jarka: Počkej, co teď myslíš s tím otcem Lenky? Nemůžu si vybavit...

jarka řekl(a)...

petul:že ho tak rychle za tu zradu odsoudil.Jenom Hermiona si uvědomila,že táta udělá cokoliv,aby zachránil svý dítě

HP7 CZ řekl(a)...

Jen malinká vsuvka:

Harry moved to the window, turned his back on the spectacular view, and waited, his arms folded, his scar prickling. Hermione took the chair beside the dressing table; Ron sat on the arm.

Harry se přesunul k
oknu, otočil se zády k velkolepému výhledu a čekal. Ruce měl složené a jizva ho bodala.
Hermiona si vzala židli, která stála u skříně. Ron se opřel o Nebelvírův meč.

Harry se přesunul k oknu, otočil se zády k tomu senzačnímu výhledu a se složenýma rukama a pulzující jizvou vyčkával. Hermiona se posadila na židli u toaletního stolku a Ron si sedl na kraj postele.

Tipujte, co je čí :)

Anonymní řekl(a)...

Prosim, muze mi nekdo rict, kde sezenu na netu HP7 v anglictine? ja to napeti asi nevydrzim. Diky moc!

ANYE řekl(a)...

lidi kde jste všichni četli tu 23??? prosím at aspon jeden člověk odepíše!!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Anye máš to tam, promiň že to trvalo mám ty kapitoly rozházené po pc

HP7 CZ řekl(a)...

Poradkyně:

můžeme zauvažovat a v souvislosti s tím, že si tam Malfoy uzurpuje právo rozhodovat, to přejmenovat tak, aby bylo vidět, že tam chce mít moc.

Možná přece jen použít překlad Malfoyovo panství?:-)

Anonymní řekl(a)...

ANYE UŽ TO TAM MÁŠ!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

to HP7CZ ta prvni varianta je urcite od tebe..no nemam pravdu?:D

Anonymní řekl(a)...

To HP7: Nemuzu radit, ale zamecek mi vyslovene vyrazil dech. To panstvi, sidlo tam sedne lip...

Anonymní řekl(a)...

A tu HHru co s nama Hrajes to je jako co psala Rowla, co ty a ten treti je kdo???

Anonymní řekl(a)...

ANYE: HEEEJ! Klídek, už to přeháníš..

ANYE řekl(a)...

díky všem co mi to poslali díky jste skvělý úžasní prostě nejlepší!!!:)))

jirina řekl(a)...

to HP7: co to na nas zkousis...jasne ze ten prvni je tvuj a ten druhej....no bleee

Anonymní řekl(a)...

jeste jednou prosim o odkaz na anglicky original... slibuju, ze si z pristi vyplaty koupim knizku:-)

Anonymní řekl(a)...

jarka: podle me ji nerekl, ze je to viteal. Podle me o vitealech nerekl nikomu, vzdycky jednal na vlastni pest. Podle me ji jen rekl, ze je to desne dulezity... a ona ma proto takovej strach, protoze uz ho prece jen parkrat zklamala... Kacka

Anonymní řekl(a)...

HP7: Tvoje je to poslední? A z koho vlastně máme vybírat? :)

Anonymní řekl(a)...

Mmmm, toaletní stolek... Nic se nevyrovná profesinalitě =)

Lopik řekl(a)...

to HP7CZ: Já si myslím, že spíš ta druhá varianta je od Tebe,ale těžko soudit, páč Fénixe jsem nikdy nečet. Jinak jsem si docela říkal kdy na nás něco takovýho zkusíš.:-)

Anonymní řekl(a)...

Imhotep : neotravujte Sedmu, já ti to posílám

Anonymní řekl(a)...

ja bych rek ze ta druha je spravne...

Anonymní řekl(a)...

to shadow: dik moc

Anonymní řekl(a)...

Voldy jim o viteálech určitě nic neřekl - to by se nejdřív musel zbláznit. Spíš to je tak jak řekla Kačka - prostě se bála, že zase něco zvorala

Anonymní řekl(a)...

Me se taky vic libi prvni varianta... Je takova plynulejsi, i kdyz bych posledni dve vety spojila v jednu, bylo by to jeste plynulejsi :o) a slovni spojeni "senzacni vyhled" mi k Radokve stylu moc nesedi.... :o) Tak ktera je spravne??? Kacka

Izzy řekl(a)...

Jarko kujuuuuuuuuuuuu :-* Jsi zlato. Jdu na to :-)

Anonymní řekl(a)...

hp7: druhá varianta tvoje tipuju.. anebo nejni ani jedna od tebe, ale od tech druhejch dvou týmů

Anonymní řekl(a)...

Cizince tu berou naprosto normálně pokud nevyřvává že je cizinec. Kdyby ho někdo měl, už ti ho dá

Anonymní řekl(a)...

Shadow: čas se nakláání, tak jestli máš nové zajemce o připojení k letaxové síti, prosímtě pošli mi je.Díky.

Anonymní řekl(a)...

caw sedmo jak to widíš kdy bude 24 kapitola?

Anonymní řekl(a)...

Čiko - splněno

Anonymní řekl(a)...

Cas se naklani, znamena ze prijde nova kapitolka??? :o) Kacka

Anonymní řekl(a)...

:)

Anonymní řekl(a)...

pardon, jestli jsem se nekoho dotkla... nebylo to mysleny ve zlym.

Anonymní řekl(a)...

Anonym 22:11 není nad anonymní omluvy :D

Anonymní řekl(a)...

HP7: Já si myslím, že tvoje je to druhý
Rosssarka

Anonymní řekl(a)...

štve mě že Snape dostane prostor až na konci knihy,kdy se dozvíme,že už několikrát předtím zasáhl

Anonymní řekl(a)...

pro shadow: my starsi rocniky, co mame problemy s internetovou identitou a podobnymi technologickymi vynalezy, se musime spokojit s anonymitou:-)

Anonymní řekl(a)...

Máloco mě rozzuří tak jako spoilery ( i náznakové)

Anonymní řekl(a)...

Anonym 22:14 - pro rozlišení je vhodný aspoň se podepsat do textu (který zvládáš docela obstojně :))

SunFells řekl(a)...

Připadá mi to čím dál zmatenější..

HP7 CZ řekl(a)...

První varianta toho překladu je od Fénix týmu... :-P

Druhá je moje ;-)

Anonymní řekl(a)...

HP7: Já si myslím, že tvoje je to první. Formulace senzační se k tobě vážně nehodí. :P

Anonymní řekl(a)...

HP - to je přesně to, co nechtěli slyšet :D

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem se netrefila... :o( Kacka

Anonymní řekl(a)...

ale to senzacni mi fakt nesedi... i kdyz v anglictine zas neni nic o tom, ze by se ron oprel o mec, ne? Kacka

Anonymní řekl(a)...

HP7: No já si to hned myslela. Když jsem to porovnala s tou anglickou verzí, ta první mi přišla jako blbost.
Rosssarka

Anonymní řekl(a)...

HP7: Jupíí :D Uhodla.. Bylo mi divný, že bys to co tam bylo v angličtině přeložil tak jak je ta první možnost.. :) Hele a jak je na tom ta 24.? :D

Anonymní řekl(a)...

ja si myslim zeta prvni je lepci, plynulejsi a takova prirozenejsi;-)

Lopik řekl(a)...

Takže ti co řekli, že první varianta je od HP7CZ ani neznají styl svého oblíbence a překlad od Fénixe by ani nepoznali.:D To se mi líbí.:P

Anonymní řekl(a)...

tvosi: Až na ten malý detail, že neodpovídá originálu :o)))

Anonymní řekl(a)...

Lopik - špatně se rozeznává styl člověka, od kterého čteš trhaně jednu kapitolu denně ;)

Anonymní řekl(a)...

Petul: přesně, kde vzali, že se Ron opírá o Nebelvírův meč?
Rosssarka

Anonymní řekl(a)...

nepoznali styl sveho oblibence.... tezko rict, me tam to senzacni opravdu nesedi a fakt se mi libi vic ten prvni preklad, i kdyz bych spojila ty posledni dve vety. Jo a az na to, ze tam neni nic o tom meci. Ale v reakci na tak maly usek prece nemuzes mluvit o poznani celeho stylu, ne? Myslim, ze kdybych cetla treba celou stranku, poznala bych, ze to nepsal Sedma, protoze ten jeho preklad je opravdu hoooodne dobry. Kacka

Anonymní řekl(a)...

to HP7: je vidět, kdo je tu Překladatel :o) To panství je naprosto přesné.

Jen mě tak napadá v souvislosti s obsahem kapitoly, že by se to mohlo i jmenovat Malfoyova Děravá Chatrč :o)

Poradkyně

Anonymní řekl(a)...

Rosssarka: Tak nějak.. A nevim, odkdy je dressing table skříň.. Ještě když tam je to "table".. Se aspoň můžou kouknout do slovníku když to neví, ne? :))

Anonymní řekl(a)...

ja to rikal!!! taky se mi nezdal ten mec...jsem sice na zakladce ale tohle bylo divny

Anonymní řekl(a)...

Ja bych zas na druhou stranu nehanila ten druhej preklad, snzili se!!! Je jasny, ze radkuv preklad je tisickrat lepsi, presnejsi a hezci, ale snaha se taky ceni, ne? :o) Kacka

Anonymní řekl(a)...

hele mozna se mi to zda...ale sedma myslim, spis nez do nekolika vet, to pise do souveti...a podle me to je lepsi...a kdy ze bude ta 24??

Anonymní řekl(a)...

heh bavili jste se tu o nějaké letaxové síti?jak se tam dostanu?koukám že když sem tady jen poslala žádost s e-mailem tak je to docela nepřehledný..... :-)Díky za info Dáša (viz.anonym 22:06)

Anonymní řekl(a)...

ak by som ta mohiol poprosit 7 aby si mi poslal vsetky preklady na email poslal by si???

Anonymní řekl(a)...

pro Kitsune: diky moc, ted uz nema cenu chodit spat:-) Kristina

Anonymní řekl(a)...

Z toho čekání... už mám definitivně po nehtech. Taky se tak těšíte?

Anonymní řekl(a)...

Caw sedmo jak tto dneska widíš bude 24 kapitolka ?mimichodem prwní překlad byl lepší.dik za odpo

jen

Melissa řekl(a)...

Teď jsem dorazila a čtu komentáře a najednou testík od HP: no, já myslím, že 1 = Rowla, 2= někdo cizí, 3 = Náš Sedma...Sedma má totiž vytříbenou češtinu a tak používá i zájmena a taky u překladu přemýšlí a nenapíše blbost o Ronovi a o meči...

Anonymní řekl(a)...

Hh, zajímavé...

Anonymní řekl(a)...

Takze pripojeni k Letaxove siti... Odkaz na semozrouty je myslim na hlavni strance. Tam je clanek o Letaxove siti, a tak kdyz se tam pisnes, tak uz si te nekdo prebere pokud uz si tvuj mail nestahli tady...

Anonymní řekl(a)...

22:49 - jak je ctěné přání

Melissa řekl(a)...

Aha, no jasně, vy už vlastně víte, co je správně...dorazila jsem k HP7 ve 22.18 až teď..no jo, no, ale stejně jsem uhodla, heeeeeč!!!

Anonymní řekl(a)...

Shadow: Ty to tu hlidas z hlediska letaxove site???

Anonymní řekl(a)...

Tleskejte Melisse a všem co mají ponětí jak se anglicky řekne meč

Anonymní řekl(a)...

Ivi - dá se říct

Anonymní řekl(a)...

NJ az ted sem si to poradne precet a i v ty angline:-D uz vidim ze to prvni neni od sedmy:D

Anonymní řekl(a)...

Malik - posláno

Anonymní řekl(a)...

sedma má překlad dobrej, ale například s těma zájmenama by klidně mohl víc šetřit:))

Unknown řekl(a)...

To hp7:
Hola Velký Sedmo, byls v tom druhém překladu poznatelný stejně, jako byli Fénixáci v tom prvním:-) Je pravda, že gramatika není úplně dokonalá, ale ta tvá se gramatice češtiny blíží, jak jen může, zatímco rychlost fénixe splakala (bohužel) nad kvalitou. Ano byli první, to je tak vše.
Občas nám klidně přihoď nějaký ten hlod, ať se pobavíme, poučíme a zasmějeme.
Držím palce a děkuji!!!

Melissa řekl(a)...

čiko:až se propojí letaxová síť, nezapomeň, že i můj krb očekává Denního Věštce č. 24

Anonymní řekl(a)...

No hele, kdyz se to tak veme kolem a kolem, tak co nam tu Radek vlastne napsal, myslim tim v tech trech verzich tohotez... Nepamatuju se, ze by se trio nekde takhle seslo... Je to snad ochutnavka z dalsi kapci???

Anonymní řekl(a)...

Pravděpodobně ano, protože když byla v dosahu postel s oknem (to zní blbě) tak tam nebyl meč, když to vezmu kolem a kolem

Anonymní řekl(a)...

Já mám zvláštní nadání si protiřečit..prostě uvidíme v 24. :D

Melissa řekl(a)...

to ivi:já myslím, že jo! A třeba Náš Veliký naznačuje, že se blíží ke konci kpt 24....? :))

Anonymní řekl(a)...

No a co nam to rikam kdyz mevu kolem a kolem jak koncila predesla kapca???

To at si kazdej domysli sam...

Anonymní řekl(a)...

Ivi - jakto že nevíme jak skončila předešlá kapitola?

Anonymní řekl(a)...

Sakra to vůbec nemělo být sem. pardon

Anonymní řekl(a)...

Ale to vime, jen se tim snazim poukazat, ze je vse oka???

Anonymní řekl(a)...

Ivi - já si dala dohromady tvůj nick a jeden komentář jinde :-D Sorry

Anonymní řekl(a)...

TO: Jane (korektury 23. kapitola)

Jane, korektury jsem dávala na web kolem 11 dopoledme, určitě se dají dohledat :-)

Pa,
Lenča

Anonymní řekl(a)...

A jo, všechno je Ok, co bys taky chtěla. Když nebreš v úvahu že meč zabil chudáka skřítka

Anonymní řekl(a)...

Jo Lenciny korektury, ale jsou v komentu pod oznamenim...

S diskuzi jsme zacinali az pozdeji.

Anonymní řekl(a)...

kde vemu tu kapitolu ?? dík :D

Anonymní řekl(a)...

Takhle jsem to nemyslela. Dobby je proste Dobby (mimo to kouka na me kazde rano kdyz vylezu z postele, mam plakat na zdi z druheho dilu) ja to brala z pohledu tria. Vzdyt mi nevime, zda se oni dokazali premistit...

SunFells řekl(a)...

Blíží se už Sedma pomalu k 24? :)

Anonymní řekl(a)...

Na sedmozroutech uz slo echo, ze by to melo byt kazdou chvilku...

Jinak kdo chce do letaxove site a jak tady nekdo psal obdrzet sveho Denniho vestce, tak na sedmozroutech je clanek Letaxova sit a tam kdyz pisnete, tak si vas zapisou...

Anonymní řekl(a)...

http://sedmozrouti.blog.cz/0708/letaxova-sit

pridavam jeste odkaz... Je tam Blackie, zapisuje maily zajemcu...

Anonymní řekl(a)...

:-D :-D :-D Tak jsem právě narazila na anketu který z kluků v HP je nejpřitažlivější a angličanky asi nemají vkus nebo co a Draco vede.
Blíží se Apokalypsa

Anonymní řekl(a)...

Drako??? To jako ten filmovej Tom Felton nebo jak se to pise???

Anonymní řekl(a)...

No kdyz ne Daco Shadow, tak kdo pochub se nam, kdo se ti libi???

Anonymní řekl(a)...

oni tam snad všichni poumirají !!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Ivi - to jako ten blonďatej vyklepanej chudínek. Posuzují se postavy ne herci a podle všeho to mají být všeobecné sympatie, než jenom hodnocení dokonalé uplácnutosti vlasů

Anonymní řekl(a)...

Nejpřitažlivější slizoun Draco? No fuj! Mně se líbí Georg nebo Fred W. Nebo snad oba? Eva

Anonymní řekl(a)...

Oba

SunFells řekl(a)...

Eva: Pokud Ti nezáleží na tom, jestli mu nechybí ucho, tak oba =D

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že ucho není ten nejdůležitější kus chlapa (tím nejdůležitějším myslím samozřejmě mozek).Eva

Anonymní řekl(a)...

No Shadow:d díky za názor na Draca Malfoye :D

Anonymní řekl(a)...

Čiko - rádo se stalo

SunFells řekl(a)...

U dam se většinou nenachází, takže mozek by vážně nebyl kus ženské O.-D

Anonymní řekl(a)...

Hele 24 uš to někdo má na i-mailu nebo to ještě nevišlo?

Anonymní řekl(a)...

SunFells: Cooo prosim?? :-O Doufám, že jen špatně chápu... Tééda, tss :P

Anonymní řekl(a)...

Evo nech toho už včera na mě doletěli že ruším noční klid :-D :-D :-D
A navíc...ten jeden by se mohl otočit tak aby byl ke mě uchem ne? :-D

Anonymní řekl(a)...

SunFells - amen

Anonymní řekl(a)...

Sunfells: To záleží na tom, kde si myslíš, že máš mozek... :-D
Peťula

Anonymní řekl(a)...

Ivi tak kdo se líbí tobě? ;)

Anonymní řekl(a)...

A teď něco pro to plemeno...ehm muži si říkají: Nejlepší (neplést si s nejhezčí) holka je Hermiona.. co vy na to pane Kraus?

SunFells řekl(a)...

Oh, pardon...Nechal jsem se emocionálně unést na základě jednoho rozporu z opačným pohlavím O=)

SunFells řekl(a)...

*s ....Ještě abych se tady učil českému jazyku

SunFells řekl(a)...

Nejlepší je Lenka Střelenka =)

Anonymní řekl(a)...

160 lidí by chtělo do Nebelvíru a jenom 60 do Zmijozelu... ti lidi jsou divní...nebo já už nevim.
Z toho plyne otázka jste normální nebo zarytí klaďasové?

Anonymní řekl(a)...

U mě vede Fleur :-D

SunFells řekl(a)...

Fleur nejvíce oplývá krásou, jinak ji neberu jako nejlepší...To Lenka, ta dokáže zaujmout =D

SunFells řekl(a)...

Já bych se hlásil k zeleným =D

Anonymní řekl(a)...

By mě zajímalo jak si představujete hlavní hrdiny. stejně jako z filmu? Já teda jo ale zajímá mě názor jiných

Lopik řekl(a)...

Co taková Cho Changová? Viděl jí někdo někdy?:D

SunFells řekl(a)...

Já si je představuju jako ve filmu, protože jsem viděl nejdříve dva první filmy a potom od třetího dílu jsem začal číst...Kdybych první četl, tak by se to asi odvíjelo jinak..

Anonymní řekl(a)...

Já si představuju jak koho :) Některý jak z filmu a některý postavy zas trochu jinak..:o)

Honzík řekl(a)...

Mj voblíbenec je Lupin

SunFells řekl(a)...

Cho jen mlčí, občasně brečí =D...Ne, ta se mi moc nelíbí =P

SunFells řekl(a)...

Lupin je skvělá postavá, to souhlasím =)