16. 8. 2007

Diskuse ke kapitole třicet jedna - Bitva o Bradavice

Už se blížíme do finále, děj se zrychluje, všude je hektično, hrůza...

Ani ve třicáté první kapitole tomu nebudete ušetřeni.

Diskutovat o ní můžete zde!

Varování: spoilery v komentářích škodí zdraví :-))

218 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

mám první koment..juchů!

Anonymní řekl(a)...

Kapitolka je vážně skvělá. Já se jen nemůžu dočkat komentíků po kapitolce Princův příběh - tam se totiž dozvíte, na které straně Snape je... (já už to samozřejmě vím, stejně jako tři čtvrtziny populace potterofilů, ale nechci kazit překvapení a radost/zklamání těm, co ji ještě nečetli)
Jinak samozřejmě nemůžu zapomenout na dík Velkému Sedmovi, který pro nás i přes ztížené podmínky obětavě překládá a správcům letaxové sítě za rozesílání. Všem vám patří velké poděkování!!!

Anonymní řekl(a)...

Nééé! NÉÉÉÉÉÉ!!!! Freda Néééé! Jak mohli!!!! //hysteriký pláč, psychopatický řev//

Anonymní řekl(a)...

tak já se teda zeptám.....kdy asi tak plus minus budou další kapitolky

Anik řekl(a)...

Díky Sedmo za další kapitolku.

Ale Freda mi zabíjet nemuseli, bylo to moje společne s Georgem oblíbená postava.

HP7 CZ řekl(a)...

další? 32 dneska vpodvečer, 33 vzhledem k délce (přes 25 hustě popsaných stránek) pravděpodobně až zítra dopoledne, následovat ji bude krátká 34 (v podvečer), 35 (snad v půlnoci) a 36 nejpozději v neděli (jelikož sobotu asi budeme trávit s Voldemortkou jinak, než u PC :-)))

Andrejkaa řekl(a)...

Můžete mi prosím poslat kapitolu 31 na email andri.slavikova@seznam.cz díky moc

lakata řekl(a)...

Tak to je docela silný, proč zravna Fred, mohl to schytat ten mizera Percy, toho by mi tolik líto nebylo. Ale co se dá dělat.
Jo a všem co se podílejí na týhle skvělý prácičce moc moc moc díky.

Anonymní řekl(a)...

Chudák Fred :o(( Jsem zdrcena a bojím se, že bude hůř.
Jinak díky všem, co tak báječně obstarávají naše krbíky :o) Kaven

Anonymní řekl(a)...

Protože Fred je tam ještě jednou v podobě George. Jeden bez druhého prostě nejsou, proto je to mnohem působivější. Navíc, byla by to příliš velká pohádka, kdyby umírali jen ti ,špatní'. Určitě se máte ještě na co těšit, budete překvapeni.
Jinak výborná kapitolka, kniha nám graduje, nevím, zda nepočkám do neděle, abych to měl komplet jedním dechem.

Anonymní řekl(a)...

akorat sem docetl celou 7 az do konce i s epilogem a je to fakt bomba,byl sem do toho uplne zazranej a precetl sem to za 4 dny..asi stopro nejlepsi dil a jen se tesim na jeho zfilmovani,na ty vsechny souboje co tam sou..jen skoda tech vsech mrtvol..nejvic mi bylo lito freda a pak i lupina s tonksovou..ale jinak super

Anonymní řekl(a)...

Těším se na další kapitoly...

Anonymní řekl(a)...

doufam, ze 6. a 7. dil budou dvojdilny (nebo aspon delsi), aby tam nevynechali zadnou cast deje

Anonymní řekl(a)...

to jirka: nespoileruj..tak daleko tu ještě nejsme Kaven

Anonymní řekl(a)...

Jirka a ostatní SPOILEŔI: Dávejte si na to bacha. Určitě se chcete podělet o zážitky, ale ještě vyčkejte. Většina lidí, co sem chodí, konec nezná a s napětím očekávají každou kapitolu - není to vůči nim fér. Díky za všechny.

Anonymní řekl(a)...

super kapitola jenom trovhu děsiva

Anonymní řekl(a)...

Doufám že to olánování vyjde tak jak to popisuješ HP7CZ a dík za překlad fakt to děláš kvalitně hned když uveřejníš kapitolu. Ale fakt bych chtěl knihu dočíst v sobotu. doufám že ti překlad půjde dobře a rychleji když už jsi zkoro na konci.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj
jenom se chci zeptat budete v nedeli posilat i epilog jestli to teda pujde podle plánu.
Moc dekuju
Monika.

Anonymní řekl(a)...

Proč zrovna Fred :-((( ?
Jinak díky moc, za perfektní překlad a perfektně fungující letaxovou síť....
Eva

Anonymní řekl(a)...

další super kapitolak až na ten její konec ten mě dostal... a jestli můžu malou výtku k překladu, /„Já byla poslední, která procházela skrz,“ řekla paní Longbottomová. „Pak jsem ten vchod uzavřela. Myslím, že by nebylo moudré nechávat jej otevřený, když teď Aberforth opustil svou hospodu. Neviděli jste mého syna?“/ neměla by se ptát spíš na vnuka když syn leží u svatého munga?

Anonymní řekl(a)...

Je to síla, ani náhodou bych nechtěla být v kůži George :-( :-(

Misa

Anonymní řekl(a)...

Bylo docela hnusné prozrazovat dopředu, kdo další umře. To nám můžeš rovnou napsat jak to dopadne a nemusíme to číst! Všichni co ještě neznáme konec hltáme každou kapitolu a netrpělivě vyčkáváme co se bude dít dál a docela pokazí náladu, když někdo vyžvaní něco dopředu:-(
Já osobně jsem si myslela, že ti dva padnou a jejich syn bude s Harrym ve stejném vztahu jako Sirius a Harry. Třeba bude jednou Rowlingová pokračovat příběhem mladého Tedda Lupina a jeho kmotra "slavného" Harryho Pottera :-)
(pokud teda Harry nezařve, což zatím nevím)

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za překlady, měla bych stejný dotaz jako už někdo tady, a to, jestli se bude nakonci posílat i epilog, někde sem ho viděla, ale nechtěla si ho přečíst ;)
Předem moc díky Marketinuska

Anonymní řekl(a)...

Poslední dvě kapitolky (30.a 31.)jsou fakt husté! Přečetla jsem je jedním dechem a modlila se, aby ještě nekončily:-( Nemůžu se dočkat, ale zároveň trnu hrůzou kdo další to nepřežije:-( Když v pětce zemřel Sirius a v šestce Brumbál, tak sem to obojí obečela:-( Vůbec si neumím představit, že by to mělo touhle knihou končit a já už si nikdy nic dalšího o osudech Harryho a jeho přátel neměla přečíst.

Unknown řekl(a)...

Alw no tak,.. Fred nemnel až tak blbou smrt,... Zasmál se na Percyho vtipe :)), inač asi nejlepší hlášce z knihy,...

Anonymní řekl(a)...

Ta 31 je fakt hustá! Bradavice v plné palbě, Fred mrtvý a Voldemort vpohodě... tohle už překonává možné množství denní dávky emocí. Jsem děsně napnutá,jak to zkončí.
Moc děkuji všem - HP 7 i rozesilatelům sov:-)

Anonymní řekl(a)...

je to čím dál tím horší, sem zvědavá kdo to dostane ve 32. Chudák Fred. Sedmo opět velké díky!!!!!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Anonym 12:51
Připojiji se k Tobě. To je to, co mi posledních několik dní při čtení HP běží hlavou. Už jen pár dní a je to za námi, všechno skončí a těch nekolik let, které jsme s Harrym a jeho přáteli mohli bojovat proti Vy-víte-komu, budou pryč. Už se budeme moci jen s větším či menším nadšením nořit zpět do těch stejných knih, ale už to nebude takové, nebudeme se těšit na něco nového, neznámého...
Kéž by JKR zkusila překvapit a prodloužit nám těch pár dní třeba ještě v jeden, dva roky. Toť však jen přání fanouška :-)

Anonymní řekl(a)...

To: Monika 12:18

Ano, epilog se bude rozesílatm je dokonce už přeložený.

Všichni, kdo máte problémy se stítí, nebo do ní chcete zařadit, prosím pište na http://sedmozrouti.blog.cz

Anonymní řekl(a)...

geniální hláška je.."...mě si nevšímejte, já se tu jen tak drolím.." :o)) Kaven

Anonymní řekl(a)...

„Jestli kvůli nim zemřeme, tak tě vlastnoručně zabiju!“ To se Ronovi zase něco povedlo říct...=D
Ale Fred teda nemusel umřít =´(

Anonymní řekl(a)...

Moje nejoblibenejší hlaska je Brumbalova sdelení, že má na koleně vytetovanej plán Londýna a jak je to užitečny - 1. nebo 2. díl. Lenka

Anonymní řekl(a)...

=D tak stím Brumbálem si to teda vubec napamatuju...

Anonymní řekl(a)...

Tazko sa mi o tom debatuje, ked si nemozem precitat :( fnukyyy

Krátura řekl(a)...

to Lenka:
vytetovanej Londýn - Rowla slibovala, že se k němu vrátí a vysvětlí.
Nestalo se tak - možná, že to konečně prozradí v některém svém rozhovoru, nebo v tý knize vysvětlivek, co údajně teď sepisuje

Anonymní řekl(a)...

Minuta ticha za Freda

Anonymní řekl(a)...

Jo a muj další oblibenec je Archie, kterej chodi na mistrovstvi sveta ve famfrpalu naostro, protoze ma rad, kdyz mu kolem franty pekne pofukuje. A Hermiona - jako spravny pubertak dostane zachvat smichu.
Lenka

Anonymní řekl(a)...

To Lenka: ...tak to je taky jedna z mých oblíbených :oD Kaven

Anonymní řekl(a)...

to Kaven: to jsem rada, myslela jsem, ze jsem ujeta sama. Lenka

TOM řekl(a)...

ahojte chci se zeptat kde sezenu zbytek kapitol ja skoncila u relikvie smrti a dal uz nic :-(...dekuji

Anonymní řekl(a)...

to tom..napiš si o kapitoly, které chceš zde...http://sedmozrouti.blog.cz/0708/letaxova-sit-ctvrtecni Kaven

Anonymní řekl(a)...

To Lenka: určitě nejsi sama, myslím, že ujetých je nás tu dost a dost :o)) Kaven

Unknown řekl(a)...

Náhodou,.. Neni nad bosorku Dolores, Tak v ritolezectví dokonce predbehla Percyho,...

Anonymní řekl(a)...

Ahoj vsichni. Zdravim... Kapitola koncila velice smutne... Percy jako napraveny to byt nemohl, ale trhat partu Freda a George, to bylo krute... nejkrutejsi... Doufam, ze v Ronove rodine to byla posledni ztrata... Dalsi uz bych neunesla...
To sloilerista... Davej pozor pod kterou kapitolu co pises... To nebylo ohleduplne...
Prosba: Pokud uz se tu objevuje nejaky nick, pouzivejte jinej... Dela to zmatek...

To HP7: to cislicko se ti moc povedlo pod tou 30 kapcou... :o)

Anonymní řekl(a)...

díky Sedmo za 31. kapitolu, byl to opět nářez. I když chudák Fred...
evi

Anonymní řekl(a)...

to HP7: Jo a jeste, jak si to myslel s tim slovnim fotbalem...???

TOM řekl(a)...

me ta dresa nefakci :-(

krishke řekl(a)...

Předpokládám, že tak, že založí nový článek se jménem "stolní fotbálek"... Jinak zdravím :-)

Anonymní řekl(a)...

To TOM: ta adresa ti musi koncit "ctvrtecni" bez toho kavan

Anonymní řekl(a)...

To filip: No taktez jsem to tak pochopila... Ale ze nam to ten cas vcera dcela ukratilo co??? Teda alespon me se zda...

krishke řekl(a)...

Tome, klikni sem

krishke řekl(a)...

to ivi: Celkem jo a nakonec jsem ani tu knihu nepoužil... Ale uvidím dnes

Anonymní řekl(a)...

to filip: coze mas jinej nick tady a jinej na letaxu??? Vcera me to dost zarazilo...

TOM řekl(a)...

potrebuji kapitoly od 22 NAHORU

Anonymní řekl(a)...

Nevim, zda se budu moc vecer zucasnit... Mam rande... Ale muzem to zkusit odpoledne. Zkusila jsem sepsat ptavidla...

Anonymní řekl(a)...

Nechte si ty dementní Jirky, že se tu objevují spoilery je napsaný u každý kapitoly, tak zase v klidu :o)

HP7 CZ řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

To voldemortka: Spoilery po kapitolu 31 ne ze nam vykeca kdo vsechno umre i dal... Jinak souhlasim da se to rict slusne...

krishke řekl(a)...

no, já jsem tady přihlášenej přes Gmail a vypisovat si pořád pžezdívku do položky Jiná se mi moc nechce... Včera jsem to chvilku zkoušel, ale omrzelo mě to.

Anonymní řekl(a)...

to TOM. Napis si sem do te diskuze mail a co chces za kapci a oni ti je poslou... adresa je:
http://sedmozrouti.blog.cz/0708/letaxova-sit-ctvrtecni

Anonymní řekl(a)...

to TOM. Napis si sem do te diskuze mail a co chces za kapci a oni ti je poslou... adresa je:
http://sedmozrouti.blog.cz/0708/letaxova-sit-ctvrtecni

TOM řekl(a)...

HP7 uz nepreklada??

krishke řekl(a)...

a nebo nám sem dej maila a my to snad vyřídíme...

Anonymní řekl(a)...

nj... To sou ty slozite prezdivky...Jsem si te musela bedlive naspat na seznam toho naseho HPbollu... Abych te nekomolila, takze si to vyresil za me...

krishke řekl(a)...

To jsem rád... Ale nebyla bys první kdo by to komolil, mám to zkomolené i na diplomu :-) Samozřejmě, pokud by to šlo udělat tak, že bych byl krishke, tak by to bylo super, ale ani já si to nechci komplikovat

Anonymní řekl(a)...

To filip: co tomu rikas...
Pravidla pro slovni fotbal/sovi fotbal by SEDMA/HPboll:
1)utvor seznam hracu, jak na sebe budou reagovat
2)hraci ze sveho stredu zvoli jednoho (ten bude prvni na seznamu a zahaji vykop), co bude zarazovat nove hrace do hry, vzdy na posledni pozici v seznamu pred sebe.
3)reaguje se na posledni pismeno vykopnuteho slova nebo souslovi (napr.:maslovy lezak - reaguje se na K)- slova musi byt z HP sveta
4)lze zamenovat y/i a hacky a carky nehrajou roli
5)na pomoc je mozne vzit i knihu
6)pokud nastane krize, je mozne vyuzit napovedy ostatnich hracu, aby hra nevazla...
Nejake dalsi napady???

Anonymní řekl(a)...

ivi:
Já si to musela přečíst už na začátku, kdo všechno umře, nebo by to pro mě byla moc velká pecka... věř že ronit slz ještě budeme, protože... :o(

Anonymní řekl(a)...

to voldemortka:
Verim...Tohle neni prvni spoilerista na ktereho jsem narazila... takze bohuzel tucham a tise truchlim...

Anonymní řekl(a)...

Asi je jasný že umře Hermiona nebo Ron, jenže vzhledem k tomu že se mi donesla k uším jedna věta z epilogu tak už patrně vím kdo umře...:-(

Anonymní řekl(a)...

Puma: Koukám Rowlingová se nám dala do hromadnýho vyvražďování :( Freda neee :(

Anonymní řekl(a)...

teda.. tuhle jsem přečetla jednim dechem.. chudák Fred.. toho jsem měla hrozně ráda.. :(((

jinak doufám že dneska budou ještě nějaký kapči ptž zítra odjíždím na 2 týdny pryč.. bůůů :( co budu dělat?? myslim že mi to bude uset někdo poslat dopisem :D jo, to je dobrý, přesně takhle to udělám.. :P

krishke řekl(a)...

ivi: není to špatné... Ba naopak.

Anonymní řekl(a)...

To filip: Nejake napady jak to doplnit???

Anonymní řekl(a)...

ivi: ty pravidla se Ti povedli. B udem večer zase pokračovat??

krishke řekl(a)...

Pokud je to slovo celkem neznámé, tak by bylo záhodno ho dpolnit nějakým vysvětlujícím komentářem.

Anonymní řekl(a)...

to filip: Dobrej napad...
to luciperd: muzete, ja nevim zda dnes budu mela bych mit rande...

krishke řekl(a)...

a ta nápověda hráčů by nemělo být přímo to slovo... ale třeba "Harryho sova"

Anonymní řekl(a)...

Zapracovala jsem Filipovi navrhy:
Pravidla pro slovni fotbal/sovi fotbal by SEDMA/HPboll:

1)utvor seznam hracu, jak na sebe budou reagovat

2)hraci ze sveho stredu zvoli jednoho (ten bude prvni na seznamu a zahaji vykop), co bude zarazovat nove hrace do hry, vzdy na posledni pozici v seznamu pred sebe.

3)reaguje se na posledni pismeno vykopnuteho slova nebo souslovi (napr.:maslovy lezak - reaguje se na K)- slova musi byt z HP světa (méně znama slova, je třeba identifikova napr.: Reduto (kletba)

4)lze zamenovat y/i a hacky a carky nehrajou roli

5)na pomoc je mozne vzit i knihu

6)pokud nastane krize, je mozne vyuzit napovedy ostatnich hracu (hrac napr. poradi: Sova Harryho), aby hra nevazla...

krishke řekl(a)...

wow

Anonymní řekl(a)...

Vzhledem k sedmovym planum, a to chvalihodnym, venovat se v sobotu voldemortce, myslim, ze nam to nakonec prijde i vhod... Uvidime :o)

krishke řekl(a)...

Určitě...

krishke řekl(a)...

No, konečně se dovařil oběd, tak jdu papat. Zatím se tu mějte pěkně.

Anonymní řekl(a)...

kuba: ujistím tě, že Ron, Harry ani Hermiona neumřou :o)

Anonymní řekl(a)...

Voldemortka: ufff, děkuji moc:-) Já si byl téměř jistý že zemře Ron...

Anonymní řekl(a)...

Voldemortka: Spoileristo :P :D

Anonymní řekl(a)...

to betmanka: tvuj pozadavej sem poslala dal... Snad ti to prijde... sleduj mail

Anonymní řekl(a)...

opatovne hlasenie: zaujemci o vi-viete-co chodte na http://sedmozrouti.blog.cz/0708/letaxova-sit-ctvrtecni#komentar-15141274 tam vas z ochotou a milim slovom radi obsluzia :D

Anonymní řekl(a)...

kuba: taky jsem čekala, že někdo z nich umře, ale naštěstí ne.

anonym: No co, on by chudák ronil slzy za něco, co se nestane :D

Anonymní řekl(a)...

prosim prosim pošlete mi někdo kapitulu 31 na hjohny72@seznam.cz
Děkuju

krishke řekl(a)...

Ale ve 38. kapitole umře Ginny

Anonymní řekl(a)...

to filip:
:-)) nevíš jak bude pokračovat 39.kapitola???
Když v té 38. umře Ginny, co potom udělá Harry?
Mereva

Anonymní řekl(a)...

v kapitole 39. se Harry zabije skokem ze sklály...=D

Kurm4n řekl(a)...

No jo chudáka Freda je mi líto ale aspoň zlikvidovali ten viteál. Snad dostanou i toho hada. Ale podle mého mínění to Rowlingová trochu přehání a
už neví co by psala. No tak se mějte a těšim se na další kapitolu.

Anonymní řekl(a)...

pokud si chcete stahnout uz cely prelozeni kapitoly ,tak muzete zde:
http://www.edisk.cz/stahni/27790/hp7.rar_710.63KB.html


:)------

Anonymní řekl(a)...

Já jsem si to myslela...tušila jsem to někde v podvědomí...že to ukončí krásnou šipkou do rozbouřených vln oceánu :-)
Mereva

krishke řekl(a)...

Kdepak, Ginny zabije Harry v manželské hádce... Harryho pak zabije tajný Snapeův syn Tapio, protožr Ginny miloval a sám pak použije proti sebe Avada Kedavra

Anonymní řekl(a)...

anonym 16:03: hej, a naco sme tu potom my, co sa starame o letaxovu siet? takto nam reklamu nerobis...:( hambi sa...

Anonymní řekl(a)...

Šem žjištil, že mám novou kapču..
Jůůůů.
Ó velké díky ó velkému za vy-víte-co a ó velké díky ó dalšímu velkému za plnění krbu.
Nechť vás provází láska, štěstí a bohatství!
Nedivte se - to je přepracovanost, ale to poděkování platí!
František (co-ja-vim-kdo-jsem)

Anonymní řekl(a)...

To Lenča, Marine, xTr:
Tak jsem koukala, jaká to lítá gramatická řežba se v noci rozpoutala. Ó, vy neznalí, cožpak nevíte, že jediná správná forma je:
Harryovi Potteru
Dracuovi Malfoyu
?!!!
Stiďte se!! :-D

Anonymní řekl(a)...

Skvělé, skvělé, jen tak dál!!! Akorá, co chudák fred???!! Myslíte, že to je ten, na koho měla podle Rowly padnout smrt osoby, která je Harrymu blízká?? Já vím, že Fred mu blízký byl, jenom by mě zajímalo, jestli si zubatá - nebo líp řečeno Voldy či některý smrtijed - nebrousí zuby na někoho Harrymu nejbližší... co myslíte??

Luban11 řekl(a)...

NEJDE MI ANI JEDNA STRANKA S TEXTEM.PLS PORADTE NEKDO

Anonymní řekl(a)...

vy to posíláte e-mailem?á chci taky

krishke řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

Harry zabije Ginny?? no to teda...a kvůli čemu se pohádali že to musele dopadnout takhle??

krishke řekl(a)...

to anonymní 16:43
v tom případě se zahlaš zde

krishke řekl(a)...

Harry chtěl rýži, ale Ginny uvařila brambory

Anonymní řekl(a)...

Harry zabije Ginny?? no to teda...a kvůli čemu se pohádali že to musele dopadnout takhle??

Anonymní řekl(a)...

sakra to sem nechtěla aby to tam bylo tolikrát...=)
jo ták..já sem si vždycky myslela že Harry je de*il...

Anonymní řekl(a)...

Já chci taky moc a moc poděkovat. Jste úžasní, zlatí a vůbec supr!!!
P.S.: Ale jsou to hrozný nervy! Jak tohle dopadne? Doufám, že to moje staré srdce unese... :-(

Anonymní řekl(a)...

To Voldemortka:
Pěkné panství máš! Ta podobizna a "Carry Marry Fuck" mě dostalo nejvíc :-D
Ale cos to na nás uchystala, ó Mocná a Nelítostná?! Povinná registrace mudlorozených?! :-D

Anonymní řekl(a)...

Harry se nakonec spřátelí s Voldemortem, když zjistí, že Ron a Hermiona spolu chodí. Oba si pak opilí pobulí nad máslovým ležákem, jak to strašně dopadli, oba bez rodičů, psychicky labilní a bez ženský. Harry si pak půjde zaplavat do jezera, ale sežere ho obří oliheň. Volda, že ztratil parťáka, obrátí hůlku proti sobě. Snape ze ztráty svého mistra obviní Rona, protože je Harryho kamarád a zabije ho. Snapea pak picne Hermiona, která se samým zármutkem přidá do kuchyně k domácím skřítkům. Ginny zoufalá z toho všeho změní svou sexuální orientaci a nakonec zdrhne s Lenkou Střelenkou. Paní Weasleyovou klepne pepka a pana Weasleyho, kterého ho to tak zdrtí, že usne na zahradě, sežerou trpaslíci.

Anonymní řekl(a)...

liliana: díky :D No chystám megaplán, to se teprve dozvíte :D

jajka řekl(a)...

Ahojte, supi,supi dalsia kapca :-) som sa pred dvoma dnami vratila z anglicka a ked som doma povedala, ze nejaky dobrak preklada noveho HP :-) vsetci sa potesili a uz cita cela rodina :-))) diky SEDMO

Anonymní řekl(a)...

Uff! Tak to jsem si oddychla! Takovej hepáč! To moje srdce unese.
(Snad se teď lidi nebudou zlobit, že jsi to tu takhle proflákla, ale zachránila jsi tím aspoň jeden život.)

Anonymní řekl(a)...

to filip: Uf kvuli ryzi??? To snad ne??? Kdyby si napsal, ze Ginny zavedla v domacnosti tuhy rezim vegetarianske stravy (nic proti vegetarianum), a Harry uz pro chute na poradnou flakotu masa pres vztek nedokazal ovladnout svou hulku, tak bych to chapala vic... :o)
To voldemortka: dneska zatim vedes 10:1 na body... Tomu rikam masakr...

Anonymní řekl(a)...

No a ve 40 kapitole začne příběh velkeho Dudllyho, který objeví, že jeho amputovany ocasek (viz HP1) časem ziskal vlastnosti kouzelné hůlky a přijede k Prasečí hlavě dělat noveho vyčepáka.
Lenka

Anonymní řekl(a)...

To Voldemortka:
:-)))))))))))))))))))

Anonymní Lenka:
:-D

Anonymní řekl(a)...

Voldemortko prosim nespoileruj :-) :D

Anonymní řekl(a)...

lidi honem tady napíšu a nečtu odpovědi a komentáře, abych nepřečet nějaký spoiler :D

má čiko nebo NĚKDO přístup k dalším přeloženým kapitolám? přímo od Sedmy?

jestli ano, prosím posílejte mi je, nebo aspoň mně zkontaktujte...

icq - 261308079
mail - majj@atlas.cz

Anonymní řekl(a)...

milan: už nebudu :D

Anonymní řekl(a)...

Vůbec nechápu, co takoví čahouni, jako jsou Ron a Voldemort, dělají ještě v HP a proč nejdou radši hrát Basketball?

Unknown řekl(a)...

To voldemortka:
vyborne sci-fi v tvem podani, nemas jeste nejaky scenar pro pobaveni?
Jinak bezva kapitola, tesim se na dalsi.

Anonymní řekl(a)...

To majj:

Jen jsem nahlédla, toto prosím vyřizujeme my na službě http://sedmozrouti.blog.cz"

Těšíme se na tebe!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, potřebovala bych rychle vědět jak Sedma pojmenoval ten kamen co ma oživovat mrtve. Díky!!!

Anonymní řekl(a)...

Omlouvám se všem, že nemohli psát pod anonymem do mojeho blogu :D už je to opraveno

Anonymní řekl(a)...

no jakto že tady nikdo neni nadšenej, že se to konečně rozhoupalo s ronem a hermionou?

krishke řekl(a)...

Mě Ron a Hermiona moc nepřekvapili... Překvapilo by mě, kdyby tam vznikla Švédská trojka

Anonymní řekl(a)...

Tydy se drzi smutek za Freda.... :o(

Anonymní řekl(a)...

Ehm, švédská trojka souvisí se sexem...Takhle by to byla jen trojka =D

Jerry řekl(a)...

Chudák Fred :( Jinak kapitola super jako cela knížka :-) Těším se na závěrečný boj .. (doufám, že nějaký bude) Díky Sedmo :-*

Anonymní řekl(a)...

To anonimni: zkus se podepsat at vime s kym se bavime... Identity jina nazev tvuj nick

krishke řekl(a)...

On miluje jeho, ten miluje jí a ona miluje toho prvního.

Anonymní řekl(a)...

Ivi: Dřívě jste na anonymi nic neříkali..

krishke řekl(a)...

Hele, proč se v bitkách nepoužívá jenom Avada Kedavra?

Anonymní řekl(a)...

To anonimni to nebylo ve zlem pokud chces zustat anonimni tak zustan... Jen, ze je vas tolik a proste se pak nevi, zda se bavime s jednim nebo vice lidma... Tak promin... :o)

krishke řekl(a)...

anonymní: Anonymové nesní hrát HP fotbálek ;-)

Anonymní řekl(a)...

To filip ted si to vystihl... :o) Jen je nas tu malo na to dat si zapasek...

Anonymní řekl(a)...

Kdy budete hrát ten fotbálek?

Anonymní řekl(a)...

Fotbalek: No aby to stalo za to bylo by fajn kdyby nas bylo alespon tolik co vcera...

krishke řekl(a)...

jsme tři...

krishke řekl(a)...

ivi: a co to rande?

Anonymní řekl(a)...

Muj drahy pritel je workolholik, stale zrive pracuje az dopracuje tak zavola a pak teprve bude rande...Slibil, ze drive jak ve 22, takze prijede cca 21:30... :O(

Tak chcete dat hru???

Znate vsichny pravidla??? Neplati na filipa...

krishke řekl(a)...

ja bych rad hral :-) a Velký sedma nám slíbil vlastní článek...

Anonymní řekl(a)...

No dva to neni moc dlouhej seznam :o)

Anonymní řekl(a)...

Nemohl by mi někdo poslat kapitoly od 23 výše? Prosím, prosím
tobbi@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

som smutná...Georg bez Freda?
-Rowling bude musieť vydať ešte jednu knihu, kde by mi mala dopodrobna vysvetliť, prečo zabíja moje obľúbené postavy:(
Sedma&comp.-ďakujem

krishke řekl(a)...

zeptáme se vedle?

Anonymní řekl(a)...

o tyna poslala jsem tvou zadost do ustredi letaxove site... Urcite bude vyrizena...

Anonymní řekl(a)...

Ach.. sice se to dalo čekat, že na konci takové kapitoly zemře někdo Harrymu blízký, ale stejně, bů, to je pro mě rána.. Fred.. ach ne já to nepřežiju..
Chm, doufám,že bude aspoň Malfoy vděčnej že mu Harry zachránil krk.. od Goyla bych to ani nečekala, ale snad Malfoy.. Podle mě třeba už nebude tak blbej.
A ještě jednou vzpomínka na Freda................................:-D

Anonymní řekl(a)...

To IVI:

Díky, my tam máme vedle začátečníka, nezvládá se koukat sem, jseš moc hodná, že nám je tam házíš, díky :-)

Anonymní řekl(a)...

Ivi: Dobrá, tak už víš, s kým mluvíš =D

Anonymní řekl(a)...

tak Rowla už to začíná kosit - chudák Fred, děsím se , kdo to odnese další

Anonymní řekl(a)...

che, právě jsem vykouzlila tu nejpitomější kapitolu pod sluncem :D

Anonymní řekl(a)...

To Ja... Naprosto skvelej nick... Suuuppppeeeerrrr... Vidis jakej/jaka si sikula.

Anonymní řekl(a)...

To filip: kam si zmizel???

krishke řekl(a)...

kam bych mizel?

krishke řekl(a)...

Jen jsem si dával svoji denní porci YouTube :-)

Anonymní řekl(a)...

To Voldemortka:
právě jsem ji zhltla :-))))

Anonymní řekl(a)...

Ahoj! Chtěla bych se zeptat jestli by jsi mi nemohl poslat tuto kapitolu na mail povryna@centrum.cz Mockrát děkuju!!!

Anonymní řekl(a)...

To filip teda ty mas kratkou pamet... Si precti co si naposled napsal nez si zmizellll....

Anonymní řekl(a)...

to anonimni: tvuj pozadavek byl poslan do ustredi letaxove site...

Anonymní řekl(a)...

čtu ty komentáře, ale zatím čekám na kapitolu 31. Ještě nedorazila. prosím, pošlete mi ji někdo prosím na email 1Iris@email.cz

Anonymní řekl(a)...

To iris: Predano dale, tak snad to dorazi

krishke řekl(a)...

kde na stole seděli do kruhu a zády k sobě Alekta, Amycus, Dolohov a Voldemort - tak to je trošku moc :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj! Chtěla bych tě požádat, jestli bys mi neposlal zbytek kapitol až to budeš mít přeložené na mail povryna@centrum.cz. Mockrát ti děkuji!

krishke řekl(a)...

takže tedy... Nezmizel jsem doslova, stránku jsem nevypnul, jen neaktualizoval. Díval jsem se na YouTube. A naverbujeme fotbalisty vedle? Na tu hru se těším celičký den.

Anonymní řekl(a)...

To filip: no tak verbuj...
To anonimni poslano do ustredi urcite to prijde ...

Anonymní řekl(a)...

Zájemci o vy - víte - co, objednávky se přijímají támhle.
http://sedmozrouti.blog.cz/0708/letaxova-sit-ctvrtek-od-15-30

Anonymní řekl(a)...

jej sem tu nějakou dobu nebyla...koukám, že si pozastavil překlad, tak bych tě chtěla poprosit jestli by si mi mohl kapitoly 23-31 poslat na mail B.89@seznam.cz...předem díky moc;))

Anonymní řekl(a)...

To ciko: no to by teda nekoho natesilo... Kam se podelo tve spisovatelske strevo....

Anonymní řekl(a)...

barush , vyřízeno

krishke řekl(a)...

obávám se, že od vedle nikdo nepřijde

Anonymní řekl(a)...

To filip: tak to jsem tu pravou chvili prokaucoval draha polovicka nasedla do auta... Takze to bude beze me... Ale od zitra mam nocni, tak tu vecer vzdy budu..

krishke řekl(a)...

Takže zítra na shledanou.

Anonymní řekl(a)...

Móóc prosím o překlad od 14.kapitoly. kackal3@seznam.cz Děkuji Katka

Anonymní řekl(a)...

kačka: vyřízeno

Anonymní řekl(a)...

To filip: No pokud si pritel privlece sluzebni notas sebou tak se mozna jeste zjevim na chvilku...

Anonymní řekl(a)...

Nevíte někdo jak to vypadá s 32? už to nevydržím...

Anonymní řekl(a)...

Kde dneska všichni dřepí? A proč je tu ticho? >:-(

Anonymní řekl(a)...

pilně se překládá, ale čas netušíme a i kdybysme věděli, nepráskneme

Anonymní řekl(a)...

dane czech : Velký Sedma psal že by měla být dnes podvečer...ale vždy se može něco stát ;) každopádně taky čekám :-)

Anonymní řekl(a)...

ahoj, mohl bych požádat o všechny dostupné kapitoly na mail natan.noir@seznam.cz ?

Anonymní řekl(a)...

Natan: vyřízeno

Anonymní řekl(a)...

čiko: díky, jdu si to přečíst

Anonymní řekl(a)...

to filip:
Moc váhy na jeden stůl? :D

Anonymní řekl(a)...

Natane jsi ten můj Natan nebo je to shoda nicků?

Anonymní řekl(a)...

A dobrý večer všem :)

Anonymní řekl(a)...

Tobě taky dobrý večer.

Anonymní řekl(a)...

Spíme a čekáme nebo bdíme a už nemáme sílu komunikovat?

Anonymní řekl(a)...

spíš to druhé

Anonymní řekl(a)...

Nepříjemná situace :( Co tu budem dělat? Sedět a mačkat f5?

Anonymní řekl(a)...

no tak f5 mačkám už od 18ti hodin, ale máš li lepší nápad sem s ním

Anonymní řekl(a)...

Ahoj všem jak jste se tu měli??

Anonymní řekl(a)...

Je mi líto nápady dneska nesrším, nabrečela jsem si do klávesnice, odplavila J, K, R a jsem dokonale konsternována

Anonymní řekl(a)...

a že zrovna J,K,R vypadá to jako iniciály

krishke řekl(a)...

zahrajem si slovní fotbal!

Anonymní řekl(a)...

Shadow - do tvého osobního vlastnictví snad ještě nespadám, až se tak stane půjdu si hodit mašli. Ale za tip ti děkuji, obrazně řečeno jsem ten tvůj Natan, byla by to hodně blbá shoda nicků

Anonymní řekl(a)...

shadow: jak je??Jak jsi přezila Fredovu smrt. Mě to teda dostalo :-(( nějak nechápu jak to mohla udělat.

Anonymní řekl(a)...

Max: ano moje hořké slzy dopadaly čistě účelově

krishke řekl(a)...

To Voldemortka... Po dvou balících chipsů a třech zmrzlinách přestávám chápat... Co mám se stolem? :-) Jinak Snapeův šampón byl dobrej :-)