3. 9. 2007

Něco opravdu, ale opravdu velkého!

Po téměř dvoutýdenním odpočinku (dovolená a hledání práce) jsme zpět. Blog nekončí, přichází chat s J. K. Rowlingovou. Čiko přišel s nápadem, že bychom si ještě mohli užít naše-vaše dokonalé spekulace, takže připravil něco jako soutěž, jejíž pravidla jsou zoufale jednoduchá.
  1. Na začátku strany sem přeložím dotaz z chatu s autorkou, kde se fanoušci ptají například na osud některé z postav,
  2. Vy se během dne budete pokoušet odpovědět jak to asi podle vás je,
  3. Večer nebo po dlouhém mlčení sem dám Rowly správnou odpověď,
  4. Vy co jste si odpovědi na chatu našli a přeložili, nekažte hru a mlčte nebo se tajuplně usmívejte.
Uvedu příklad:
Já položím otázku: Jak skončí Severus Snape?
V diskusi odpoví tři fanoušci:
1. fanoušek: HP ho prokleje do desátého kolene
2. fanoušek: bude ředitelem Bradavic
3. fanoušek: zavřou ho do Azkabanu
Po hodinách tipování se tu objeví správná odpověď:
Rowla: Zemře hrdinskou smrtí

Takže pokud je to jasné, můžeme začít:-)

26 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No mě je to jasný, ale radši bych si přečetl rozhovor komplet. Bylo by fajn, kdyby jsi dal rozhovor ke stažení a ten kdo by chtěl hrát, tak by rozhovor nestáhl a nepřečetl

Anik řekl(a)...

buriluk: Mně se to líbí, budu hrát, čiko fakt dobrej nápad :-)
Já bych celej rozhovor zveřejnila až budou všechny otázky formou hry zveřejněný.

HP7 CZ řekl(a)...

buriluk:
celej rozhovor určitě ke stažení bude, ovšem základem jest ho celej přeložit...

Druhá věc je, že tu máme rozhovor (krátkej) a chat (dlouhej jako jedna kapitola).

HP7 CZ řekl(a)...

hmm, teď jsem si všimnul, že rozhovor s autorkou má pět stran a je delší, než chat... chat má 33 tisíc znaků, rozhovor 40 tisíc :D

Anonymní řekl(a)...

Ahoj... já se podřídím čemukoliv (pokud bude čas), hlavně, že to tu zase žije!!!!!!!!
Zdravím Velký Sedmo, Čiko a všichni ostatní......:-))

Anonymní řekl(a)...

Já už se nemůžu dočkat první otázky

Anonymní řekl(a)...

Uz se tesím :-)

Anonymní řekl(a)...

Super nápad.Dávám vám 1* :-)))

Anonymní řekl(a)...

No tak to rozjedem, ne???

Anonymní řekl(a)...

Sedma s Čikem to jsou hlavy, vymysleli pronás hru.
Kdo chce hádat tak má možnost,
otázek má hromadu.
První snad už brzy přijde
těšíme se velice,
doufáme, že neprasknou nám
při tom naše palice!

Anonymní řekl(a)...

Tak to je fajn nápad...už se na to těším.

Anonymní řekl(a)...

tak honem otázečku, už se těším

Anonymní řekl(a)...

No aspon se zase v práci něčím zabavím ;-)!!!
Super nápad.

Anonymní řekl(a)...

tak šup-sem-s tým :)
JA SA CHCEM TAJOMNE USMIEVAŤ!!! Strávila som deň života prekladaním chatu:)

barvita řekl(a)...

No tak, kdepak máme tu otázečku :)

Bellatrix řekl(a)...

ahoj uz se tesim.

Bellatrix řekl(a)...

Jsem rada ze je vse ok a aopet se to tu rozjizdi, chybelo mi to

Anonymní řekl(a)...

Velký Sedmo, tak už jsem nachystanej zavařit své mozkové závity a kroutit své teorie

Anonymní řekl(a)...

zdarec všichni tak honem sem s otázkou už jsem celá natěšená :))))

Anonymní řekl(a)...

ja taky, juchu

Anonymní řekl(a)...

Tak kdy to vypukne???

Anik řekl(a)...

Velký sedmo prosíím, smutně koukám dej sem první otázku :-)

jarka řekl(a)...

Ahojky :-)) jeden den tu nejsu a vy na mně hned takhle?Já ho četla,ale ve slovenštině a půlku zapomněla,tak hraju taky :o)))

HP7 CZ řekl(a)...

První otázečky budou dnes cca v sedm večer :)

HP7 CZ řekl(a)...

Tak jsem se rozhoupal a postnul první otázečky. Jsou na hlavní stránce!:-)

Anonymní řekl(a)...

Sraz 6.10. v 15:00 stále platí, rezervace je v restauraci Na Mělníku na jméno Kuhnová od 15:00.
Na Mělníku
Fr. Křížka 28, 170 00 Praha 7

Doprava: ze stanice metra Hradčanská nebo Vltavská tramvaj na stanici Kamenická.