16. 9. 2007

Omluva

Chtěl bych se omluvit všem, co trpělivě čekají. Práce mě na pár dní zaměstnala natolik, že nebyl čas na blog. To se teď změní. Jsem na čtyři týdny v Německu (první týden už je za mnou), mám tu vytištěné všechny své kapitoly HP, takže probíhají korektury (k tomu využívám i to, co mi přišlo od vás, fanoušků, e-mailem).

Důležitá zpráva je, že z Anglie dorazila zamítavá odpověď na otázku publikace. Kapitoly tedy zveřejněny nebudou. Nedá se svítit. Vyčistěte si tedy komíny a čekejte soví poštu :-)

Otázky (chat s J. K. Rowlingovou) budou pokračovat!

86 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mám radost, že tenhle blog ještě žije. Chodím sem pravidelně několikrát denně a už jsem nevěřila:-( Komíny i krby vyčištěny, ochranná kouzla proti Smrtijedům pravidelně kontrolována. Díky.

Meliachael řekl(a)...

Trpělivě čekám. Protože kouzla existují... a zázraky se dějí ~.^

Anonymní řekl(a)...

No, alespoň nějaká jiskérka světlejších zítřků ... už vidím ty zástupy přešplapující u svých krbů. Ó Velký Sedmo, mohl bys prosím někde vyvěsit odpověď z Anglie ? Díky a hezky se noř do práce a příjemností.

Anonymní řekl(a)...

:)
to sa teším, že sa to tu zas rozbehne. A tá zamietavá odpoveď ma dosť prekvapila..čo už-človek nemôže mať všetko
a samozrejme-držím ti palce v novom zamestnaní;)

Unknown řekl(a)...

Zdá se mi to nebo jsou na jistém webu opět dostupné jednotlivé kapitoly?

Anonymní řekl(a)...

To krteczek:
Nemáš vidiny? A představ si, že na jistém jiném webu jsou kapitoly dostupné celou dobu, i když to tak nevypadalo... :-))

Anonymní řekl(a)...

To newadi, my si pockame ;)

Scratchy řekl(a)...

Jo, jo...ani jsem nečekal, že publikace bude povolena.

heyhall řekl(a)...

Zdravim. Jen se clovek vytrati, aby se ozenil, tak se tu stane takovych veci. A jelikoz jsem se ku cteni kolem HP7 (Big Sedma) dostal az ted, nestacim zirat. Myslite, ze bych mohl taky poprosit o ten mailik s hotovym prekladem? Pokud tedy neco takoveho bude probihat. Jinak Velky Sedmo dik, mas za sebou poradny kus prace. Preju, aby se ti to novy zamestnani libilo a at se ti tam dari...

Anonymní řekl(a)...

To heyhall:
Moc gratuluju k sňatku a ať se daří - hlavně zachovat smysl pro humor a toleranci!
A tvé přání ráda splním, ale musíš na sebe nechat adresu krbu, ve světě mudlů prý říkají mejl nebo tak nějak.
Nejlépe na adrese http://sedmozrouti.blog.cz/0709/asi-spis-jen-pro-formu-protoze-vsichni-uz-urcite-maji!

heyhall řekl(a)...

Dikes, ten odkaz na sedmozrouty neni komplet. Moje sovicka se prejedla svatebnich grilovanych stehynek, takze mail je: heyhall@gmail.com
Jinak uz to tu bylo asi hodnekrat, ale Sedmuv peklad je opravdu skvely...

Anonymní řekl(a)...

To heyhall:
Je to divný, protože odkaz komplet je, ale je to vlastně jedno - stačilo sem. Sovičku pošli na dietu a sebe do čítárny, myslím, že bude co :-)

Ještě časem čekej automaticky zkorigovanou verzi!

Anonymní řekl(a)...

och vdaka bohu ze to pokracuje dalej...uz som sa zlakol ze nic ze si skoncil aj ked nepridavam prispevky casto, prakticky skoro vobec kontrolujem tuto stranku kazdy den a mal som pocit ze to konci ale nie dakujem

heyhall řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
heyhall řekl(a)...

Tak uz vim proc jsem to nevidel komplet. Takze se omlouvam - samozrejme, ze to tam bylo. A diky moc

Anonymní řekl(a)...

Super, že to nekončí.... Tahle pauza mi docela vyhovuje... nestíhám :(
Zdravím Velkýho Sedmu a spol...:)

anavi řekl(a)...

Ahoj,
mohl by mi prosím někdo poradit, jak získat další kapitoly Harryho? .. Předem díky (IvanaStruncova@seznam.cz)

Anonymní řekl(a)...

avavi: Tvůj požadavek na kapitoly jsem poslala dál. Brzo by Ti to mělo přijít. Hezké počtení :o)

Anonymní řekl(a)...

Teda tak se budu těšit ;)

Zuzana "DarkLady" Kosová řekl(a)...

:( už čekáme tolik týdnů :(

Anonymní řekl(a)...

awoj tak ja by som tez chcela docitat toho hp7 stihla som precitat 22 casti adalej uz to tu nebolo takze aj mne by si mohla poslat pokracko ( ci ako to vlastne funguje) ja by som to chcela docitat len newem ako taze tu je moja mail adresa : LIEBE_TOM@azet.sk... dakujem vopred :)

Anonymní řekl(a)...

Liebe Tom,
posielam do cudziny a prajem hezké čítanie :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj HP 7, ráda bych tě jako zkušeného a nadšeného překladatele přizvala do aktuálního kola potterovské překladatelské challenge na rukavice.sosaci.net. Máš-li zájem o více informací, ráda ti je zašlu mailem. e.danae(na)gmail(tecka)com

Anonymní řekl(a)...

hej a nechtel abys mi to prosím celý poslat na mail???moc prosím.ještě jsem neměl možnost jinde si to přečíst....moc moc prosím!!!!můj mail je Snowman005@seznam.cz předem děkuju!

Anonymní řekl(a)...

posílám Sovici sneznou se zásilkou do Tvého krbu

Anonymní řekl(a)...

poslala jsem Word, kdybys chtel PDF dej vedet :-))))

Anonymní řekl(a)...

To Ciko
proc memuzu posílat na Sedmozroutech?...Lenca psala, ze si to vyzobe, já to samozreme lidem posílám, ale uz jim nemohu odpovedet, ze bylo posláno :-)))
nemám psílat ????

Anonymní řekl(a)...

To Ciko
nevadí, nevím o co jde, ale uz na Tvuj blog chodit nebudu

Anonymní řekl(a)...

Děláš zbytečné dusno a zbytečně někoho obviňuješ , nezamezil jsem nikomu nikam přístup.

heyhall řekl(a)...

Zdravim (Hulaky dosly). Jen se chci zeptat, Lenco - me s to posilala? Ze by preci jen ty sovy byly spolehlivejsi? Kdo ma duverovat tem mudlovsky dratum, drateckum a jinym mechanizmezeckum, ze ...

Anonymní řekl(a)...

To Heyhall:
Posílala, posílala.
Níc se mi nevrátilo, takže předpokládám, že krb byl vymeten a zásilka, řádně posypaná letaxovým práškem, je na místě!!!
Nebo snad ne??

Anonymní řekl(a)...

To Ciko
velká omluva a skláním se pred Tvými schopnosnostnmi....není duvod byt nastvaný, chyba je asi nekde v "éteru"

Zuzana "DarkLady" Kosová řekl(a)...

koukám, že se spíš dočkáme oficiálního překladu :( :(

Anonymní řekl(a)...

Tak já na ty korektury až zas tolik nespěchám. Stejně nejlepší to bylo s těma chybama :D

Anonymní řekl(a)...

Sraz 6.10. v 15:00 stále platí, rezervace je v restauraci Na Mělníku na jméno Kuhnová od 15:00.
Na Mělníku
Fr. Křížka 28, 170 00 Praha 7

Doprava: ze stanice metra Hradčanská nebo Vltavská tramvaj na stanici Kamenická.

Anonymní řekl(a)...

Tak nevím. Podle toho, co jsi psal před 3 týdny, jsi už zpátky z ciziny - to ti nestojíme ani za pozdrav??
Rozjel jsi zajímavou hru a teď si z nás děláš legraci, nebo už tě vůbec nezajímá, co jsi začal?? Trochu blbý, ne??

Anonymní řekl(a)...

Radku, už jsi tu opravdu dlouho nebyl a nereaguješ na nic a na nikoho. Možná, pokud máš dojem, že Ti to přerostlo přes hlavu a jsi zavalen jinou prací nebo se Ti nechce dotáhnout to do konce nebo jestli máš jakýkoliv jiný důvod, myslím si, že ty tisíce lidí, kteří čekají - a optimistů bude asi čím dál méně - by si zasloužily, abys jim to tady napsdal. Stačí cokoliv - končím, nemám čas, nemám náladu, kašlu na vás ... vyber si sám, co platí. Ono to už asi po té dlouhé pauze bude jedno, protože mrtvý blog prostě umře sám. Ale dej to vědět prosím - už jen proto, aby se zbytečně neudržoval seznam a neslibovalo se lidem něco, co asi už nebude - nebo možná ano, ale už příliš pozdě, aby to oživilo komunitu lidí se stejným zájmem s někdejší ochotou i k dalším věcem než jenom číst dřív než jiní. A protože předpokládám, že stejně neodpovíš, přeju Ti alespoň touto cestou hodně štěstí a více síly a vůle dotahovat rozjeté věci do konce - nejlépe včas. I tak díky za to všechno. Blackie

Anonymní řekl(a)...

Aho, pěkný večer všem věrným... i nevěrným...
koukám a je vás tady méně a méně... čím to?
Snad to není tím, že jsem zanechal básnění? :D
Nene, tím to nebude... asi jste všichni dočetli a spokojeně si fungujete dál. Každopádně my, co nám bylo slíbeno,
že bude ještě nějáká ta korektura či co, ve svém čekání setrváváne. Ovšem bylo by moc fajn, kdyby dal Ó Veliký jasně najevo,
jestli máme čekat a nebo ne... jak jednoduché...
Radku, nic ve zlém, to bych si nedovolil, ale už je docela pozdě na sliby a načase napsat:...........................
Ten řádek je pro tvé vyjádření ;) Vážím si toho, cos pro nás udělal a tak i ta trocha slov "narovinu" nám nikomu neuškodí ;) věř tomu.
Tak Ti přeji mnoho úspěchů ve všem, čeho chceš dosáhnout a snad zase někdy...
kralipav

Anonymní řekl(a)...

ahoj, chci se zeptat jestli se bude překlád i sedmý viteál od melindea?

Anonymní řekl(a)...

Tak ten byl v plánu hned po korekturách, ale zrovna teď je Velký Sedma asi hodně zaneprázdněn a nezbývá nám než doufat, že v záplavě starostí, radostí a povinností na nás nezapomene. Myslím, že my na něj nezapomeneme nikdy, už za to hezký léto.

Anonymní řekl(a)...

To Čiko:
Ano, nezapomeneme, jen je otázka, zda to bude v dobrém, či ve zlém. Začínám postrádat základy elementární slušnosti.

Nevím, proč mě v mém věku stále překvapuje neschopnost (některých) chlapů přiznat vlastní chybu a postavit se k problému čelem???

Anonymní řekl(a)...

Chtěl bych vidět toho frajera, který by na něj vzpomínal ve zlém, za to, že nám přeložil ve svém volném čase vy víte co.To, že se nás nedovolil, jestli si může vzít od nás na čas volno bych mu nezazlíval.To raději občas nakouknu a třeba se tu jednou objeví , "tak jedeme dál a tady máte první díleček dalšího"

Anonymní řekl(a)...

to čiko : No, já bych zase ráda viděla, který frajer by časem nerezignoval, korektury jsou v únoru už fakt na houby. Nikdo nenutí Radka k tomu, aby to dodělal, ale nikdo ho nenutil se k něčemu svým slibem zavázat - a napsat termín. Kdyby napsal - pokud mi nálada a chu´t a čas dovolí, SNAD udělám i korektury, ale nevím kdy, je to něco jiného. Ale když už něco slíbím, tak to dodržím - a pokud to nejde, tak se obtěžuju alespoň s jednou větou, byť holou. To není o uzurpování jeho času, to je o zodpovědnosti a slušnosti. Toť vše. Jinak je mi osobně úplně jedno, jestli si odjede třeba na deset let odpočívat do Karibiku nebo kamkoliv jinam. Je samostaný a pánem svého života. Až bude i dospělý, pochopí, že některé věci jsou akceptovatelné a některé nikoliv.

Anonymní řekl(a)...

Ano, Blackie, souhlas.

Dospělost se pozná právě z odpovědnosti a stavění se problémům čelem. Pštrosi patří do k panu Fejkovi.

Čiko, když jsi seděl do 2:30 u webu, abys mohl splnit slib, že pošleš, co je potřeba, choval ses velmi dospěle. Už jen za to by sis nejen ty zasloužil splnění slibu nebo aspoň holou větu.

Anonymní řekl(a)...

Já nevím, prostě furt myslím, že na tom dělá a když uvážím jen kolik lidí mu posílalo své výhrady, tak to asi chvilku trvá, zase by bylo blbý psát korektury I. a pak korektury II.
No a ozvat by se mohl, třeba mu jen nejde net i to je dost dobře možný

HP7 CZ řekl(a)...

Já vím, že jsem mizera a zasloužím si nasypat popel na hlavu. Máte-li někdo popel, kontaktujte mě.
Jinak: žiju, i když je to v poslední době malinko náročnější.
Výlet do zahraničí se změnil v prakticky bezčas (vracel jsem se domů kolem desáté večer a času bylo málo).

Korektury jsem nevzdal, takže budou. Později, ale budou. Doufám, že mě za to neubijete k smrti :)

A Sedmý viteál?
I ten bude. Věřím v to.

HP7 CZ řekl(a)...

A jedna důležitá poznámka:
Nevěřili byste, jak moc si cením všech, co obětovali svůj vlastní volný čas do korektur, rozesílání, atp.
Nevykašlal jsem se na vás. Nevykašlu se.

Anonymní řekl(a)...

Já věděl, že když tě překládání baví, žes to nezabalil, žes jen nestíhal.
Takže dál se těšíme na rozhovory, viteál a Velký Sedmo na ty korektury.A úplně nejlepší by bylo od všeho něco a často.
Jo a při skutečném zájmu, u nás doma , teda na kotelně je popela dost.Už topíme, takže je-li zájem hned kýbl pošlu. Ale cestou vychladne a už to nebude mít ten správnej světélkující efekt.

HP7 CZ řekl(a)...

čiko:
Dojedu. Udej GPS koordináty a připrav středně teplej (ne horkej!) popel. A teplou sprchu, protože tu pak budu potřebovat :-))))

Anonymní řekl(a)...

Ahoj...jsem ráda, že to tu neskončilo :-)
Taky mám poslední dobou nějak málo čásku, ale občas jsem zabrousím. Už se moc těším na Sedmý viteál. Zdravím Velkýho Sedmu, Čika a spol.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj...tímto děkuju HP 7 za vše co udělal a ještě udělá...
Mevsty

jarka řekl(a)...

Zdravím všechny,kteří sem mrknou a chtěla bych vám sdělit,že hra na otázky a odpovědi,která vás tak bavila,ale která kvůli pracovnímu vytížení Sedmy už dlouho není,bude opět pokračovat.Už zanedlouho.Ale přesouvá se na spřátelený blog Sedmožroutů.Takže už brzy!!!Jen co se ještě vyřeší autorská práva :-)))

Anonymní řekl(a)...

Loucím se s Vámi vsemi, bylo mi tu s Vámi hezky a veselo. Vsem preji úspesné dny prístí a mejte se moc hezky :-)
P.S. Podle starého známého "sliby se maj plnit o vánocích" nakouknu jeste jednou v tento svátecní cas, jestli se náhodou neco nezmenilo.

Anonymní řekl(a)...

Takže tady už to definitivně upadlo? škoda no......

Anonymní řekl(a)...

Neupadlo, jen čekáme až bude mít Velký Sedma trochu víc času. Zatím jsme na Sedmožroutech a vyprávíme si jaká byla cesta za vy víte čím

Anonymní řekl(a)...

Čiko,
fakt si to myslíš?

PS: já už mám toto naivní období za sebou.
A zase jsem o zkušenost "moudřejší"..

Anonymní řekl(a)...

jj myslím. Kdyby to chtěl zabalit napsal by to.

Anonymní řekl(a)...

čiko, jsem ochotná uzavírat sázky.. pštrosí taktiku mám zmáklou.

Anonymní řekl(a)...

Tak jdeme na to, sázky na stůl.

Anonymní řekl(a)...

Pokud bude Albatros rychlejší, Medkův překlad s podpisem?
Můžeš navrhnout něco jinýho, jsem v klidu.

Anonymní řekl(a)...

Tedy s podpisem Medka, ne JKR :-)

Anonymní řekl(a)...

Už si dělám místo na takovýhle skvost.

Anonymní řekl(a)...

A další soutěž je na Sedmožroutech. A nebojte se, je pod záštitou Velkého Sedmy.

Anonymní řekl(a)...

Čiko,
tak už pomalu rozbíjej prasátko:

http://show.idnes.cz/posledni-harry-potter-vyjde-cesky-31-ledna-f1y-/literatura.asp?c=A071129_113220_literatura_kot

Anonymní řekl(a)...

Cos to udělala?! Vyděsila jsi mé prasátko a i s kovákama uteklo pod postel.

Anonymní řekl(a)...

Tedy vy jste fakt blázni! (Myšleno v dobrém! :-)))) ) I já nakukuju, kam se dá a ještě stále (možná naivně) věřím na zázraky a těším se na kompletek ze Sedmovy dílny. Držím ti palce, Čiko! Snad tu sázku vyhraješ. (Že by to byl dáreček pod stromeček?) :-))))
Mějte se krásně! Zatím ahoj!

Anonymní řekl(a)...

Milá aalice, ale já mu to ze srdce přeju taky, navíc to mám k panu Medkovi asi blíž, ale co nadělám... my to neovlivníme ani jeden.

Anonymní řekl(a)...

Chceš poznat Bradavické prostory, nové kamarády, nová překvapení atd.? Chceš se naučit kouzlit, poznávat kouzelné tvory, naučit se lektvary, létat na koštěti a spoustu dalšího? Právě hledáme aktivní studenty a profesory.www.magic-hogwarts.webgarden.cz

Anonymní řekl(a)...

ahojky, moc moc Vás všechny prosím (nebo toho, kdo to posílá) o zaslání překladu soví poštou pro mou kamarádku na Dee86@centrum.cz. Předem Vám všem moc děkuji

Anonymní řekl(a)...

To rea:
Už jsem to málem ani nenašla v počítači, ale zásilka letaxovou poštou už na cestě! Hezké čtení!

Anonymní řekl(a)...

Zdravím všechny, je mi moc líto, že něco tak skvělého vyšumělo do ztracena...Myslím,že ty korektury až tak důležité nebyly, ale na slibovaný Sedmý viteál jsem se moc těšil. Ať už to dopadne, jak to dopadne a Radek se už nikdy neozve, i tak budu vzpomínat v dobrém a děkuji všem za báječné prázdniny. Byly to krásné časy:-))

Anonymní řekl(a)...

Jo bylo to fajn a myslím, že ještě bude. Skoro bych i hodil sázku, že se Velký Sedma tady během vánoc ukáže.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, nemáte tady někdo český překlad od HP7CZ? Ségra je v nemocnici, tak jsem jí to chtěl vytisknout, a koukám, že kde nic tu nic. Jestli by tu byl někdo tak hodný, tak ať mi ho prosím pošle na vodk@volny.cz

Dík, Tom

Anonymní řekl(a)...

to Tom, máš to na mailu ode mě, ať se sestřička brzo uzdraví!

Anonymní řekl(a)...

pošli te mi někdo překlad HP7 na můj mail miksvi@seznam.cz moc díky

Anonymní řekl(a)...

hodil jsem to na edisk http://www.edisk.cz/stahni/66080/Harry_Potter_a_relikvie_smrti.pdf_2.42MB.html

Anonymní řekl(a)...

miksvi: už to letí

Anonymní řekl(a)...

po dlouhé době zdravím a zároveň tě chci čiko poprosit o zaslání překladu - totálně mi odešel počítač, z hd se mi nepodařilo zachránit ani ťuk - všechny data včetně HP7 jsou totálně v p..
v seznamu jsem,ale pro jistotu
Morvet@quick.cz
díky

Anonymní řekl(a)...

Máš to tam Marky

Anonymní řekl(a)...

Blackie díky moc - tohle je fakt ten nejlepší vánoční dárek :)

Anonymní řekl(a)...

Přeji všem Sedmožroutům krásné vánoční svátky a do nového roku hodně štěstí a zdraví :-))

Anonymní řekl(a)...

I já se k přání přidávám a protože už je den po té,tak snad jste dostali ty správné dárky a užívali si ten zmatek co k vánocům patří.
Do Nového roku ještě hodně štěstí a spoustu nálady na vy víte co.

Anonymní řekl(a)...

Na mě? :o))

Anonymní řekl(a)...

Tak a je to tady. Dnes na Václaváku bude celý den kouzelnický program. A minutu po půlnoci začne prodej 7.dílu.
Lenčo nedostanu se tam pro podpis pana Medka, ale zkusím ho nějak sehnat.V tuhle chvíli nevím co mě štve víc, prohraná sázka nebo to, že dneska nejsem v Praze?

Anonymní řekl(a)...

Čiko, nic si z toho nedělej. Držela jsem ti palce (a také doufala) až do teď. Nevyšlo to, ale hroutit se z toho nebudeme. Co? :-) Těším se na nějaké další dobrodružství. A tobě moc děkuju za zpříjemnění těch všech všedních dní. Měj se moc hezky a udrž si ten životní optimismus co nejdéle. Krásný večer přeje nenápadná a tichá A.

Anonymní řekl(a)...

Tak na hroucení to není a je škoda , že Pavel Medek neokopčil od Velkého Sedmy Lživot.Taky je zajímavý, že ač jsi nebyla tolik vidět, zrovna tebe si dost dobře pamatuju. Myslím, že bych v klidu mohl ted vyjmenovat dobrých 50 jmen z léta a to už něco znamená. bylo to fajn a až začne Velký Sedma makat na další knížce zase si ten kolotoč čekání a následných slov díků a chvály zopakujeme.