25. 12. 2007

P.F. 2008

Vím, že mě proklínáte kudy chodíte, ale vězte, že jsem ještě neumřel.
A všem věrným čtenářům bych rád popřál jen to nejlepší do roku 2008, méně čekání a více klidu.
Samozřejmě klidu s knihou, ať už HP: Relikvie Smrti, či jakoukoli jinou...
Kompletaci díla jsem stále nedokončil a vaše proklínání jest tudiž oprávněné.
Ale vězte, že jsem to nezavrhl, původně jsem chtěl mít vše dokončeno do 24. 12., abych vám to dal takřka "pod stromeček", ale nepovedlo se. Tak tedy snad dodatečně... :)

14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mily Radko, prajem tebe aj celej tvojej rodine pokojne a stastne Vianoce a v roku 2008 mensie prenasledovanie stadom sialenych fandov;D. ZO SRDCA PRAJEM VELA RADOSTI A LASKY lilalila

Anonymní řekl(a)...

Přeji šťastný a co nejlepší rok 2008. Hodně úspěchů v práci a štěstí ve všem na co sáhneš ti přeje Flyer.

Anonymní řekl(a)...

A já myslela, že už se tu nikdy neukážeš.. :) Tak krásnej novej rok.. ještě lepší než letošní a ať zmákneš kompletaci dřív než vydají HP7 u nás :o)

Anonymní řekl(a)...

do novýho roku jedině pravou nohou, rukou i hlavou;-) hodně všeho, čeho je třeba a čeho si přeješ!

Anonymní řekl(a)...

Moc ti děkuji za hezké čtení a přeji ti mnoho úspěchů v novém roce a nejen v něm.
Filip

Anonymní řekl(a)...

Přeji všechno nejlepší, hlavně ať slouží zdraví, spokojenost doma i v práci a ať se ti splní vše, co si přeješ.

Anonymní řekl(a)...

Je dobré vidět že to tady aspoň trochu funguje a díky Sedmovi ž ese občas ozve.

Anonymní řekl(a)...

nazdar ludia, jedna sa o preklad fanfiction HP7 od melindy leo alebo originalu???

ak ide o preklad tej fanfiction, mohli by ste mi ho niekto poslat na pavelka6c(zavinac)gjar-po.sk ?

bol by som fakt vdacny...

Anonymní řekl(a)...

pro: 20. leden 2008 19:18,

ahoj, jedná se o překlad originálu. a moc dobrý překlad :o)

Fred WeasleyK řekl(a)...

Ahoj Radku,
přeji ti vše nejlepší do nového roku, hodně úspěchů s doděláním svého díla a co nejvíce fandů.
Jen bych ti chtěl říct/napsat, že ti děkuju za to, jak dobře jsi přeložil kapitoly, které jsme si mohly přečíst, bohužel jsme nemohly dočíst knihu celou, ale to přežijeme, jelikož valná většina z nás, už celý fantastický příběh o Harrym Potterovi zná, ať už z anglické verze, nebo z verze české (nepíšu o oficiálním překladu, ten nemá nikdo jiný, než zMedek) poněkud nestandardně nalezené na netu. Já si knihu obědnal, i když to albatros celkem přepískl, ať už s cenou, nebo s dokončením překladu.
Doufám, že na své překládání nezanevřeš, a že bys dejme tomu zkusil přeložit nějakou fanfiction verzi. To mi připomíná, že jsem někde našel nějakou verzi, ale už bohužel nevím kde. Byla ale fakt dobrá.
Mám dojem, že bys asi nemohl poslat své dílo na můj mail, že? Mě se tvůj překlad líbí. No a když nemůžeš, tak co se hold dá dělat, že?
Ještě jednou, díky za to, jak jsme se bavily u tvého překladu a vše nejlepší do budoucna.

Anonymní řekl(a)...

Milý Frede,

Radek tu knihu dokončil celou 22.8. Od té doby se marně čeká na korektury..(tedy jen někdo čeká, většina lidí už dávno pochopila, že je to chiméra).. pokud necháš mail, dostaneš ji do schránky jako ji dostalo dalších několik stovek lidí.

Fred WeasleyK řekl(a)...

Můj mail je: bretakral@gmail.com jsem rád, že to dokončil. Muselo to být docela obtížné a hlavně po změně názoru JKRowlingové docela skličující, ale což hlavně že se to podařilo.
Děkuju za ten překlad

Anonymní řekl(a)...

Frede,
máš to tam. Skličující to zase tak moc nebylo, užili jsme si u toho docela legraci... skoro jsem slzu uronila, když jsem ti to posílala, už jsem vyšla ze cviku :-)

Fred WeasleyK řekl(a)...

Mé díky máš sice na svém mailu, ale píšu ti ho i takto. Děkuju. Vzpomínám si, jak jsem byl na brigádě a já brouzdal se svým starým telefonem po internetu až jsem našel nějakou kapitolu od Radka, okamžitě jsem ji začal číst, pak další a najednou byli celé noční vpoho :-) sice jsem u toho utratil celý svůj kredit, ale to mi navadí, ani nevadilo, jelikož jsem se bavil. A za toto ještě moc děkuju, teď si ho budu moct číst pořád :-) Koneckonců, tvé komentáře pořád dřepí někde na mém hdd, někdy bylo docela zajímavé číst si, co ti lidi dovedou vytvořit za nesmysly. :-D